Siirry sisältöön

Restel Oy

Restel Oy on kotimainen ja Suomen johtava ravintola-alan konserni, jonka omistaa Tradeka-Yhtiöt Oy. Konsernimme toimitusjohtajana toimii Mikael Backman, ja pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Sörnäisissä. Ravintolaverkostoomme kuuluu parisataa ravintolaa kautta maan aina Helsingistä Rovaniemelle ja Vaasasta Joensuuhun.

Brändimme

Konsernimme tarjoaa suuren määrän erilaisia ravintolakonsepteja pikaruokaravintoloista juoma-, tapahtuma- ja ruokaravintoloihin. Brändiportfolioomme kuuluu monia tunnettuja ja suosittuja brändejä.

Ravintolaketjuihimme kuuluvat hampurilaisravintolaketju Burger King, meksikolaistyylinen pikaruokaketju Taco Bell, buffet-ravintolaketju Rax Pizzabuffet, pubiravintolaketju Wanha Mestari, ravintolaketju Makaronitehdas sekä Classic Pizza.

Food&Events Tapahtumaravintoloitamme löydät niin Helsingin Tanssin talosta, Espoon Metro Areenalta, Turun Messukeskuksesta, Lahden Sibeliustalolta ja Jyväskylän Messu- ja Tapahtumakeskus Paviljongista.

Yksittäisiä ravintoloitamme ovat myös ravintola Mestaritalli Helsingin Töölössä, ravintola Central Helsingin Ullanlinnassa, ravintola Bastion Bistro upeissa Suomenlinnan maisemissa Helsingissä, historiallinen Keisarinsatama Kotkassa, muikkuravintola Sampo Kuopiossa, koko perheen ravintola Martina Porissa sekä yökerho Kaarle XII Helsingin Kaartinkaupungissa.

Mitä varten olemme olemassa

Missiomme on ”Helppoa arkea ja onnistuneita juhlahetkiä – ravintolakokemuksia laajalla brändivalikoimalla.”. Helpotamme asiakkaidemme arkea tarjoamalla mahdollisuuden vaivattomaan syömiseen sekä tuomalla elämyksiä ja ajanvietettä asiakkaidemme elämään.

Mihin haluamme mennä

Haluamme olla kannattava ravintolatoimija, jonka henkilöstö viihtyy työssään

Miten saavutamme tavoitteemme

  1. Suoraselkäisyys, esimerkillisyys ja henkilöstön kuunteleminen ovat yrityskulttuurimme kulmakiviä. Huolehdimme työntekijöistämme ja viihtyisästä työilmapiiristä. Näemme erilaisuuden rikkautena ja sitoudumme monimuotoisuuden edistämiseen.
  2. Lunastamme ketjun mukaisen asiakaslupauksen jokaisessa asiakaspolun vaiheessa siisteistä ravintoloista digitaalisiin asiakaskohtaamisiin.​
  3. Vastuullisuustyön keskiössä on ihmiset ja omasta toiminnastamme aiheutuvien ympäristö- ja ilmastovaikutusten minimointi. Edistämme toimintoja kohti ilmastoystävällisyyttä ja tuemme luonnon monimuotoisuutta.
  4. Keskitymme aktiiviseen myyntiin ja ostopolkujen kehittämiseen kaikissa myyntikanavissa.